Безкоштовна гаряча лініязі стаціонарних та мобільних телефонів
0 800 301 401

Замовити дзвінок

Дякуємо за звернення!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.


Ukravit зміцнює українські позиції на світовому ринку




стаття

Сільське господарство у світі нині стикається із великими викликами. Кліматичні зміни, виснаженість ґрунтів зменшують рентабельність виробництва продукції, що спонукає аграріїв шукати шляхи збільшення ефективності.

Ефективність діяльності аграрного виробництва в Україні — це значний успіх як фермерів, так і великих агрохолдингів. Вітчизняний агросектор демонструє високу динаміку зростання експорту, постійно збільшуючи присутність на різних ринках. Але важливо зазначити, що імпортна складова в експортованій продукції дуже висока. Зокрема, зерно, що експортується, виробляється за допомогою засобів захисту рослин та добрива, що у більшості випадків імпортуються з-за кордону.

Відсутність агрохімічних засобів українського походження спонукало компанію Ukravit змінити цю ситуацію. І певною мірою перетворити нашу державу зі споживача на постачальника пестицидів. Про це йшлося на прес-конференції компанії Ukravit, що відбулася нещодавно у Києві.

Перші кроки

Як підкреслив Віталій Ільченко, власник групи компаній Ukravit, передусім власне виробництво було розгорнуте, аби забезпечити потреби внутрішнього ринку, адже ще нещодавно Україна на 100% залежала від імпортованих агротехнічних технологій. Сьогодні ця цифра скоротилась майже на 9%. Варто зазначити, що значна частина великих господарств і агрохолдингів, які співпрацювали виключно з мультинаціональними компаніями, спробувавши у себе на полях той чи інший пестицид українського походження, готові до подальшої співпраці. Це важливий показник довіри до вітчизняного продукту. Адже переконати саме українського споживача у тому, що на теренах нашої держави з’являються якісні продукти за помірною ціною — справа не з легких.

З 2015 року українські ЗЗР і мікродобрива експортуються на ринок Молдови та Грузії. З огляду на поглиблення співпраці і збільшення грошових надходжень, наша продукція досить гарно себе зарекомендувала. Обережне і відповідальне використання пестицидів забезпечує не лише добрі врожаї і здорову їжу, а й демонструє переваги і важливе значення хімікатів як для споживача, так і для сільського господарства в цілому.

Потужний продуктовий портфель Ukravit — це широкий вибір для задоволення різноманітних запитів аграріїв. А саме комплексні рішення захисту на відкритому і закритому ґрунті різноманітних сільськогосподарських культур: польових, овочевої групи, плодово-ягідних насаджень, а також певних нішевих культур. Зокрема, на кінець 2017-початок 2018 років асортимент препаратів компанії збільшиться ще на 7 позицій і становитиме 142 продукти. Серед новинок можна виділити два гербіциди і продукт захисту плодово-ягідних насаджень.

За останні роки значно збільшились обсяги виробництва добрив з мікроелементами. Попит, що зростає, обумовлений тим, що мікродобрива швидко насичують ґрунт найважливішими поживними речовинами та необхідними бактеріями, які мінералізуються і зберігаються у ґрунті, забезпечуючи рослині підживлення на досить тривалий час. Активні мікроорганізми підтримують оптимальний склад ґрунтової флори і сприяють збереженню земельного ресурсу. Дбайливий догляд за насадженнями і заощадливий метод боротьби зі шкідниками має неоціненне значення. Наразі компанія вводить у дію ще одну лінію для виробництва мікродобрив, адже на сьогодні ця продукція покриває лише 10 млн га посівів, а потреба значно більша.

Нові сучасні технології

«У нашій компанії вірять в майбутнє України, — зауважив Віталій Івченко. — І ми готові це доводити не словом, а ділом. Наука — це гідне завтра для наших дітей на нашій землі, саме тому для нас пріоритетним є чимале фінансування цього напряму. Компанія створює науково-дослідний центр у Черкасах зі стратегією «Зелена хімія». Важливо об’єктивно використовувати всі можливі методи піклування про сільськогосподарські культури з шанобливим ставленням до земельних угідь. Саме такий підхід забезпечує щедрі врожаї високоякісної продукції».

Науково-дослідний центр займає площу 2500 м2. Два поверхи з чотирьох готові для роботи. У компанії доклали максимум зусиль для створення зручних робочих місць із надсучасним японським і американським обладнанням. Відкриття заплановане на квітень 2018 року. «Маємо на меті проводити дослідження, а також впроваджувати різноманітні стартапи для постійного удосконалення і розробки нової продукції. Для цього ми запрошуємо до команди як досвідчених науковців, так і молодь із новим нетиповим поглядом. Плануємо співпрацю з науковими інститутами, в якій наші лабораторії стануть простором для проходження практики і втілення гарних проектів», — розповідає директор Ukravit.

Над запуском працюють дві групи вчених, серед яких сім докторів наук. Центр запропонує фермерам ряд послуг, серед яких аналіз ґрунту. Сьогодні її можна отримати лише в закордонних центрах. Цей проект має стати рушійною силою у галузі.

«Хочеться втілювати інноваційні проекти розвитку в Україні. Звісно, це потребує величезних фінансових вливань, але наразі ми над цим працюємо. Нині можемо анонсувати створення ще одного надзвичайно важливого проекту. Основний напрям буде зосереджений на глибинній переробці сільськогосподарської продукції. Адже перехід від постачальника сировини до готової продукції має значні фінансові вигоди», — ділиться планами амбітний директор.

Участь у заходах із розвитку бізнесу

У компанії Ukravit активна позиція, вона намагається бути присутніми на різноманітних заходах і конференціях, що проходять як в Україні, так і за її межами За останній рік провели 64 Днів поля, різноманітні конференції і семінари, учасниками яких стали 3500 осіб. Це важливі проекти, що сприяють впровадженню сучасних технологій у виробництво, а також вдосконалюють знання у нашій нелегкій справі.

Агротехнологічні здобутки від Ukravit є привабливими для іноземного ринку. Зокрема, маємо запити щодо співпраці від країн середньої Азії, близького сходу, Європейського союзу і навіть регіонів Африки. Компанія радо представляє етапи виробництва продукції іноземним делегатам, які приїздять до виробництва, аби поглянути на зміни, що відбуваються у діяльності. Так, приймали делегацію з японської компанії з річним оборотом в 11 млрд євро, Європейського Союзу й Африки. Закордонні компанії перш ніж почати співпрацю спостерігають за динамікою зростання, аналізують обрані стратегії розвитку. Неможливо оминути питання прозорого ведення бізнесу, адже відкритість є привабливим не лише для покупців, а й для інвесторів, зазначив Віталій Ільченко.

Продукт добавлен в корзину!